zondag 2 december 2007

De Muis


Hoewel de foto onscherp is, wil ik bij deze toch mijn huismuis laten zien nu het nog kan. Nu het nog kan? Ja, want zijn levensverwachting is sinds zijn laatste optreden, 's nachts in de slaapkamergordijnen, drastisch gedaald. Niet dat deze al hoog lag met de sloopkogel in het vooruitzicht, maar zijn prominent hoorbare aanwezigheid in de nachtelijke uren werd ons toch wat teveel. Daarom hebben wij een doosje heerlijke graankorrels bij Intratuin gekocht en voor hem en z'n vriendjes - die hij steeds vaker leek uit te nodigen - klaargezet. Ik hoop dat ze goed smaken, want het zal hun galgemaal zijn. Marise en ik nemen afscheid van mijn huismuis, God hebbe zijn ziel. En wij onze nachtrust.

1 opmerking:

Anoniem zei

van die zijn we af :) al was het alleen omdat ie iets verkeerds gegeten heeft....gna gna gna..... en een nieuw huis zonder muis!!:))