dinsdag 11 augustus 2009

Foto's van IJsland in nieuw foto-album!

Ik was toch niet helemaal tevreden over de manier waarop foto's op deze blog te zien zijn. Te klein, vind ik. Daarom ben ik op zoek gegaan naar andere mogelijkheden op foto's op internet te delen. Voorlopig is mijn keuze gevallen op jalbum.net.

Rechts staan de links (vreemde zin) naar twee albums met foto's van onze vakantie op IJsland. Je komt er door rechts op 'Mijn Foto jAlbums' te klikken, of via de link http://marijnbos.jalbum.net/. Uiteraard kan je deze ook aan je favorieten toevoegen :)

Ik hoor altijd graag wat je ervan vindt!

2 opmerkingen:

Nanja zei

Wow Marijn, wat een super mooie foto's!!! Geweldig! Daar wil ik ook zeker een keer heen...

Mart zei

Wat ik ervan vindt?

Wauw?

Jokulsarlon.jpg vormt mijn nieuwe bureaubladachtergrond:)